Gramofon E.A.T. C-Sharp
Gramofon E.A.T. C-Sharp to połączenie nowoczesnych materiałów i zaawansowanej technologii, oferujące wyjątkowe brzmienie oraz estetykę. Firma E.A.T., pod kierownictwem Jozefiny Lichtenegger, znana jest z eleganckich i funkcjonalnych gramofonów, a model C-Sharp stanowi przykład nowoczesnego podejścia do konstrukcji urządzeń audio. Dzięki wykorzystaniu włókna węglowego i elastomerów termoplastycznych, E.A.T. stworzyło gramofon o smukłej sylwetce, który łączy wyrafinowany design z doskonałymi parametrami technicznymi. Zewnętrzny zasilacz prądu stałego z generatorem AC zapewnia stabilną i czystą energię dla silnika, a elektroniczna zmiana prędkości 33/45 obr./min gwarantuje precyzyjne i wygodne sterowanie odtwarzaniem.
Innowacyjna konstrukcja E.A.T. C-Sharp
Model C-Sharp charakteryzuje się ultracienką konstrukcją, która eliminuje wibracje i zapewnia stabilność. Podstawa gramofonu, wykonana z wysokiej gęstości MDF, gwarantuje stabilność na każdej powierzchni. Na niej osadzono cichy silnik oraz dziesięć nóżek amortyzujących z elastomeru termoplastycznego (TPE), które skutecznie absorbują wibracje, chroniąc chassis i ramię gramofonu przed niepożądanymi zakłóceniami. Kompozytowe subchassis, zbudowane z włókna węglowego i MDF, zapewnia maksymalną sztywność, co jest kluczowe dla precyzyjnego prowadzenia wkładki w rowkach płyty, eliminując jakiekolwiek zniekształcenia dźwięku.
Zaawansowana technologia łożysk i talerza
Gramofon E.A.T. C-Sharp wyposażono w zaawansowane łożysko o odwróconym systemie i ceramicznej kulce, która zapewnia bezrezonansową pracę. Wokół łożyska znajduje się 700-gramowy punkt masowy, który pochłania wibracje, zamieniając je w ciepło. Dwuczęściowy talerz, złożony z subplatera i głównego talerza, wykonany jest z aluminium o wysokiej bezwładności, z dodatkowym tłumieniem TPE. Precyzyjnie polerowany pasek napędowy z antyelektrostatycznej gumy gwarantuje płynną pracę. Nowo zaprojektowane ramię łączy w sobie system unipivot i łożysko kardana, co zapewnia maksymalną stabilność i minimalne tarcie. W ramieniu zastosowano smar silikonowy, który redukuje rezonanse o ponad 50%, a rurka ramienia wykonana z włókna węglowego oraz aluminiowy headshell zapewniają optymalną sztywność i tłumienie.